Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn advies is om beter te laten zien dat de zon schijnt. Het is nu wat grijzig en het
histogram laat zien dat op dat punt veel te vebeteren valt. Ook de uitsnede kan nog wat
beter. Als je vertrekt uit de rechteronderhoek en je houdt het originele formaat aan, stop
dan met de linkerbovenhoek waar nu die storende takkenrest zit.
Heb er een update bij gezet met de takken links boven verwijderd.
Grijswaarde weet ik niet hoe ik dat moet doen ben nog maar een beginneling maar ga alles proberen.
Moet wel zeggen dat het een beetje mistig was die dag.
Anders alle hulp welkom
Mijn advies is om beter te laten zien dat de zon schijnt. Het is nu wat grijzig en het
histogram laat zien dat op dat punt veel te vebeteren valt. Ook de uitsnede kan nog wat
beter. Als je vertrekt uit de rechteronderhoek en je houdt het originele formaat aan, stop
dan met de linkerbovenhoek waar nu die storende takkenrest zit.
Ik zou die dichtgevroren beek laten vertrekken uit de linkeronderhoek ipv uit de rechter en gewoon die vlek wegpoetsen zoals TS nu reeds gedaan heeft. Voor mij hoeft een foto niet altijd de gekende formaten te behouden.
Dus voor mij de laatste update, veel mooier wit, met een stukje er vanaf onderaan.
Groetjes
Euh........ bij mijn weten vertrekt de beek in de linkeronderhoek en loopt hij zo naar boven tot int midden ongeveer.
Vlek is weg gepoetst.
Groetjes Danny
Euh........ bij mijn weten vertrekt de beek in de linkeronderhoek en loopt hij zo naar boven tot int midden ongeveer.
Vlek is weg gepoetst.
Groetjes Danny
Zal het verduidelijken : de rand, de oever, de kant van de beek......
Als ik hier op mijn scherm kijk zo'n 1,5 cm er af.
Groetjes
Comment