Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4e Poging Out of Bounds

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 4e Poging Out of Bounds




    update



    Kleur scherpte Compo

    Alvast bedankt voor het kijken
    Last edited by jessey; 14 februari 2012, 11:36.

  • #2
    Re: 4e Poging Out of Bounds

    zie het heel graag. Hier en daar nog wat wegsnijden bij de personages (biddende vrouw, rug : het bruin stukje) Athleet uitgestrekt been en misschien ook wel bij het haar. (ik zou het beter zien als ik het op mijn compu vergroot).
    Dat lukt aardiger als je het beeld fel vergroot samengaande met een klein tekentablet. Dit is handiger om precies te werken, inkleuren, zelfs wegwerken van fouten enz....

    Comment


    • #3
      Re: 4e Poging Out of Bounds

      Heb dat stukje gevonden bij de biddende ...... maar dat viel mij later pas op toen ik hem posten.
      En gelukkig heb ik een tekentablet van Wacom - Intuos 4 medium die bevalt mij erg goed.

      Comment


      • #4
        Re: 4e Poging Out of Bounds

        ja, bij het uitsnijden is het niet altijd evident, ik doe het soms ook en hoe dikwijls zie je kleine stukjes over het hoofd. Maar je geheel is echt heel fraai hoor.
        Ja tekentablet is leuk werken.

        Comment


        • #5
          Re: 4e Poging Out of Bounds

          it is denk ik niet gemakkelijk tof gedaan
          Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

          Comment


          • #6
            Re: 4e Poging Out of Bounds

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            ja, bij het uitsnijden is het niet altijd evident, ik doe het soms ook en hoe dikwijls zie je kleine stukjes over het hoofd. Maar je geheel is echt heel fraai hoor.
            Ja tekentablet is leuk werken.
            Ze zeggen toch niet anders oefeningen baart kunst.
            Loeky had jij er niet pas een aangeschaft ?!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door dingedinge Bekijk bericht
            it is denk ik niet gemakkelijk tof gedaan
            Alles wat je nog nooit geprobeerd hebt is moeilijk. Soms lijkt het zelfs onmogelijk zie het maar als fietsen als je het eenmaal kan verleer je het ook niet.

            Comment


            • #7
              Re: 4e Poging Out of Bounds

              Nou ik heb hem al een jaar geleden aangeschaft, maar werkte er niet veel mee (bij fotografie, deed ik alles vooral met de muis) omdat ik wat problemen had met hand en en hoofd te coördineren, dat werken ermee, komt in het begin wat onnatuurlijk over. Mijn eerste stappen ermee was vooral computer tekenen en schilderen. Ken je Artrage , painter en werkte ook veel met coreldraw ?
              Maar nu gebruik ik hem ook meer bij de bewerkingen in fotografie, toch zeker als het precies moet gaan. De muis werkt dan te grof.

              Comment


              • #8
                Re: 4e Poging Out of Bounds

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Mijn eerste stappen ermee was vooral computer tekenen en schilderen. Ken je Artrage , painter en werkte ook veel met coreldraw ? Maar nu gebruik ik hem ook meer bij de bewerkingen in fotografie, toch zeker als het precies moet gaan. De muis werkt dan te grof.
                Heb mijn muis in ieder geval met vakantie gestuurd. gebruik mijn muis nu nog maar zelden
                (Painter and Coreldraw) ken ik mooie programma`s. j

                Comment


                • #9
                  Re: 4e Poging Out of Bounds

                  Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                  Heb mijn muis in ieder geval met vakantie gestuurd. gebruik mijn muis nu nog maar zelden
                  (Painter and Coreldraw) ken ik mooie programma`s. j
                  Is dat dan een soort tekentablet dat jullie gebruiken in photoshop ?
                  Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: 4e Poging Out of Bounds

                    Oorspronkelijk geplaatst door dingedinge Bekijk bericht
                    Is dat dan een soort tekentablet dat jullie gebruiken in photoshop ?
                    Wacom Intuous 4 is inderdaad een tekentablet dat werkt veel secuurder dan een muis.
                    Je kan de Wacom ook helemaal configureren voor diversen andere programma`s zodat je minder handelingen hoeft te verrichten.
                    Last edited by jessey; 7 februari 2012, 13:14.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 4e Poging Out of Bounds

                      ik vind dit heel knap gedaan. die eerste

                      groetjes
                      renske

                      Comment


                      • #12
                        Re: 4e Poging Out of Bounds

                        Knappe werkjes, voor mij althans. Tips en opmerkingen zal ik er niet rondgeven, want ik ben hier helemaal niet in thuis.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                        Comment


                        • #13
                          Re: 4e Poging Out of Bounds

                          in ieder geval knap gedaan!
                          vriendelijke groeten, Sien

                          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                          Comment


                          • #14
                            Re: 4e Poging Out of Bounds

                            Update geplaatst

                            Comment

                            Working...
                            X