Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ostensche bierjutter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ostensche bierjutter

merci allemaal,

ook hier voeg ik de onbewerkte versie erbij (ook voor ...
    Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
    ... die witte vlekkerigheid op de rechterwang.
    Als karakterkop kan hij inderdaad wel tellen, maar mis een beetje spirit in zijn ogen ...
    De ogen zitten nu helemaal in de donkerte.
    tja, hij kijkt echt wel zo

een jutter is iemand die op het strand zoekt naar aangespoelde dingen
    en ik denk dat de Oostendse afdeling van Zythos (een vereniging van objectieve bierproevers) gewoon een naam gezocht hebben die iets met bier en zee te maken hebben.
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Goh, als ik het origineel zie, dan moet ik mijn vorig commentaar wat bijstellen in verband met het " zwaar" bewerken van de foto ... Zo zie je maar dat iedereen wel eens kan missen Persoonlijk vind ik dat hij erop de kleurversie toch " aangenamer en liever " uitziet dan op de zw versie ...
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Persoonlijk vind ik dat hij erop de kleurversie toch " aangenamer en liever " uitziet dan op de zw versie ...
        groeten,
        deka
        Ik vind de zw versie eigenlijk veel beter.

Comment

[Mod-LesC]Gelieve rekening te houden met de BD-forumreglementen, die stipuleren dat je per dag slechts één nieuwe topic in hetzelfde subforum mag aanmaken. Deze topic is op dezelfde dag geplaatst als deze, al had je geen bekeuring opgelopen mocht je een klein uurtje langer gewacht hebben... [/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            [Mod-LesC]Gelieve rekening te houden met de BD-forumreglementen, die stipuleren dat je per dag slechts één nieuwe topic in hetzelfde subforum mag aanmaken. Deze topic is op dezelfde dag geplaatst als deze, al had je geen bekeuring opgelopen mocht je een klein uurtje langer gewacht hebben... [/Mod]
            's morgens moest ik er om 06:30 uit

maar ik ga er nóg meer rekening mee houden in 't vervolg
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Mooie foto. Een karakterkop die zéér mooi in beeld gebracht is !!!

Comment

Working...
              X