Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De hooglichten zitten wel goed maar ik mis wat 'schaduwen' waardoor het geheel net te
grijzig/bleek overkomt. Bekijk je histogram eens en overweeg om de linkerschuif wat te
verplaatsen (of in PSE de autoknop te gebruiken). Het resultaat wordt dan net iets
sprekender en de figuren meer gedefinieerd.
De hooglichten zitten wel goed maar ik mis wat 'schaduwen' waardoor het geheel net te
grijzig/bleek overkomt. Bekijk je histogram eens en overweeg om de linkerschuif wat te
verplaatsen (of in PSE de autoknop te gebruiken). Het resultaat wordt dan net iets
sprekender en de figuren meer gedefinieerd.
bedankt voor de tip, ik heb 'm geprobeerd wat minder bleek over te laten komen en heb alles wat dikker aangedrukt..
Ben normaal gezien anti-kader, maar hier zou een heel fijntje wel passen, aangezien een deel van de foto zo overgaat in de achtergrondkleur van BD, wat het bekijken niet aangenamer maakt.
Groetjes
Comment