Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Les oiseaux bleu
Collapse
X
-
-
Re: Les oiseaux bleu
vind ik een héél mooie!
Iets anders dan alle andere!
-
-
-
Ik vrees nog een slachtoffer van tynipic. Ik zie allemaal blokjes in de blauwe gloed en de vogels zijn nu in elk geval niet meer scherp. Jammer.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtIk vrees nog een slachtoffer van tynipic. Ik zie allemaal blokjes in de blauwe gloed en de vogels zijn nu in elk geval niet meer scherp. Jammer.
Anneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mouseketeer Bekijk berichtIk vrees nog een slachtoffer van tynipic. Ik zie allemaal blokjes in de blauwe gloed en de vogels zijn nu in elk geval niet meer scherp. Jammer.
AnnPhotography is an art of observation.
Comment
-
-
Dat is wel de moeite waard Wat een mooi plaatje. Ik moet nodig ook eens wat avondfoto proberen te nemen. Nadeel, ik woon niet tegen een grote stad aan..Onze dorpen hier zijn in de avond niet zo mooi verlicht. gefeliciteerd met dit resultaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtUpdate geplaatst met ImageShack, is dit beter ?
(dat ik daar niet heb opgelet )
Comment
-
Eertste indruk "geweldig" voor de eerste sekonde en loopt dan als een sisser af.
Reden, de weerspiegeling van de vogels. Was het water perfekt vlak geweest of had je uw sluiterstijd wat korter kunnen nemen dan was er een vorm van de vogels in de weerspiegeling gebleven. Nu heb je vlekken over, wat voor mij geen meerwaarde geeft aan de foto. Wat mij betreft croppen tot juist boven de weerspiegeling van de vogels.
Ik denk dat minder lang belichten ook een optie zou kunnen zijn, aangezien er weinig onrust in het water is en dat je daardoor meer scherpte zou krijgen in de weerspiegeling.
Voor de rest mooie kleuren, transparantie in de boom door het blauwe licht, goede scherpte , met uitzondering van hierboven beschreven.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
Comment