Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cinquantenaire

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Cinquantenaire

Een hele mooie foto. Maar ivm met de scoutsmeisjes, vind ik persoonlijk dat de personen in de verte en de auto meer de grootsheid van het gebouw weergeven dan deze op de voorgrond.
    Heb je de hemel tussen de bogen er achteraf bijgeplaatst ? Omdat ik meen te zien dat deze bewolking (slierten) een hele andere is dan de bewolking boven de bogen ?
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Een hele mooie foto. Maar ivm met de scoutsmeisjes, vind ik persoonlijk dat de personen in de verte en de auto meer de grootsheid van het gebouw weergeven dan deze op de voorgrond.
      Heb je de hemel tussen de bogen er achteraf bijgeplaatst ? Omdat ik meen te zien dat deze bewolking (slierten) een hele andere is dan de bewolking boven de bogen ?
      Groetjes
      De hemel tussen de bogen is origineel. Heb een foto iets verder en rechts getrokken waar je de blauwe hemel achter de zijbeuken kunt zien. Enig verschil is de graduated ND filter voor boven de bogen.

Bedankt voor de comments
      EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
      www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com

Comment

impressionant !
        The future brings my best photo. Time is on my side.
        Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

Comment

prachtig!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

Comment

Zou er niets kunnen aan toevoegen of afdoen.
            Mooi!

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
            X