Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad te veel foto's om allemaal te bekijken, laat staan een woordje bij neer pennen. Zeker als je probeert om de tips ook nog te lezen.
Mooie kleuren in je foto, en moeilijk om er compo in te krijgen. Door met de tak uit de hoek te vertrekken is het hier toch gelukt.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
@ G.R. : tweede stam is geen aanleunende boom, maar een bijkomende stam van dezelfde boom.
Prettige zondag,
Ann
Dat zal zo wel zijn Ann en heb daar begrip voor maar de foto oogt zoals ik al zei "aanleunende boom" en deze verhindert de schoonheid die anders met die ene stam naar voor zou komen, als je me nu beter begrijpt
Dat zal zo wel zijn Ann en heb daar begrip voor maar de foto oogt zoals ik al zei "aanleunende boom" en deze verhindert de schoonheid die anders met die ene stam naar voor zou komen, als je me nu beter begrijpt
Yup, alleen is dat voor mij iets moeilijker te zien, omdat ik de echte boom ook gezien heb en daardoor wellicht minder dat gevoel heb bij deze foto.
Toch bedankt voor je verduidelijking
Ann
Comment