Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Briefpapier voor mijn lief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Briefpapier voor mijn lief

hmm raar dat brombeer nog niet gereageerd heeft hier
    leuke foto
    een pessimist is een optimist met ervaring.
    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Vind het heel knap wat je gedaan hebt.
      Mijn eerste en enige bedenking is: kon de tekst ook niet gedeeltelijk in een weerspiegeling staan?
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ook een dank u wel voor de bijgekomen commentaar.
        Gr. Ik heb nog zo erg mijn best gedaan om ook de weerspiegeling van de roos mee scherp te fotograferen. Ik had dit soort papier nog in gedachten , zoals nonkel Mie het ook nog herkent uit de jaren 70.Dus zo jong zijn we ook weer niet meer.Je kan gelijk hebben dat het sterker zou zijn.
        Martijn, stt de brombeer leest mee. We hebben een afspraak om uit elkaars posten weg te blijven, dus hij kan niet reageren
        Heylo, niet eens aan spiegelschrift gedacht. Ik zie de tekst eerder als de lijntjes waarop je zelf schrijven kan. Het idee is ook niet te verwerpen.
        Even de exif van de bloemenfoto meegeven voor wie deze er graag bij krijgt.
        Lens macro 100mm F16 1/6sec.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
          Gr. Ik heb nog zo erg mijn best gedaan om ook de weerspiegeling van de roos mee scherp te fotograferen. Je kan gelijk hebben dat het sterker zou zijn.
          Als je scrollt merk je dadelijk het verschil Anaisje, ik blijf dus overtuigd van mijn visie. En meiske, je moet altijd je best doen hé Nogmaals : sterke inhoudelijke foto
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
          X