Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gevaarlijke toenadering

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gevaarlijke toenadering

Wat zegt het? of

Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

Re: Gevaarlijke toenadering

vooral spannend. Is het goed afgelopen ?
    De rest laat ik aan de anderen over.

Comment

wat een knap moment heb je hier vast gelegd.
      over de foto zelf kan ik niet veel zeggen qua scherpte en dergelijke want zit te kijken op mijn afgeleefde mini laptop in de kamionette... jaja het leven van een Telenetinstallateur is lastig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        wat een knap moment heb je hier vast gelegd.
        over de foto zelf kan ik niet veel zeggen qua scherpte en dergelijke want zit te kijken op mijn afgeleefde mini laptop in de kamionette... jaja het leven van een Telenetinstallateur is lastig
        Bedankt voor de reactie.
        Dus dat is wat jullie uitspoken in jullie camionet en ik maar denken dat die hard aan het werk waren
        Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
        Groeten
        Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
          Bedankt voor de reactie.
          Dus dat is wat jullie uitspoken in jullie camionet en ik maar denken dat die hard aan het werk waren
          werk? kun je dat eten?

Comment

Ik vind dit mooi gedaan.
            Mooie achtergrond en goede scherpte.

Ik zie dat je op F11 gefotografeerd hebt. Ik denk...maar dat is muggenziften...had je ietsje verder van je onderwerp afgebleven je DOF groter zou zijn en ze allebeide dezelfde scherpte zouden halen.
            Via de tonecurves kun je hem qua belichting nog net dat tikkeltje meer geven maar ook dat is miniem.
            De rechter spin had ik ietsje meer in het hoekje geduwen (is wat minder centraal) maar dat is kwestie van smaak.

Nogmaals mooi gedaan.

Groetjes
            Marc
            Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Was alsof BD tegensputterde bij het plaatsen van het bericht...bijgevolg tweemaal omzeggens hetzelfde bericht gepost ....

groetjes
              Marc
              Last edited by Brombeer; 26 januari 2012, 23:01. Reden: Dubbelpost
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                Ik vind dit mooi gedaan.
                Mooie achtergrond en goede scherpte.

Ik zie dat je op F11 gefotografeerd hebt. Ik denk...maar dat is muggenziften...had je ietsje verder van je onderwerp afgebleven je DOF groter zou zijn en ze allebeide dezelfde scherpte zouden halen.
                Via de tonecurves kun je hem qua belichting nog net dat tikkeltje meer geven maar ook dat is miniem.
                De rechter spin had ik ietsje meer in het hoekje geduwen (is wat minder centraal) maar dat is kwestie van smaak.

Nogmaals mooi gedaan.

Groetjes
                Marc
                Bedankt voor je reactie. Ik ga je suggestie zeker eens uitproberen als ik opnieuw zo een kans krijg. Nu was het een kwestie van zo snel mogelijk reageren en die toch wel sterk bewegende beestjes voldoende scherp te krijgen al had ik zelf ook liever gezien dat ze er allebei volledig scherp op stonden.
                Groeten
                Kurt

Comment

Working...
                X