Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wat een knap moment heb je hier vast gelegd.
over de foto zelf kan ik niet veel zeggen qua scherpte en dergelijke want zit te kijken op mijn afgeleefde mini laptop in de kamionette... jaja het leven van een Telenetinstallateur is lastig
wat een knap moment heb je hier vast gelegd.
over de foto zelf kan ik niet veel zeggen qua scherpte en dergelijke want zit te kijken op mijn afgeleefde mini laptop in de kamionette... jaja het leven van een Telenetinstallateur is lastig
Bedankt voor de reactie.
Dus dat is wat jullie uitspoken in jullie camionet en ik maar denken dat die hard aan het werk waren
Ik vind dit mooi gedaan.
Mooie achtergrond en goede scherpte.
Ik zie dat je op F11 gefotografeerd hebt. Ik denk...maar dat is muggenziften...had je ietsje verder van je onderwerp afgebleven je DOF groter zou zijn en ze allebeide dezelfde scherpte zouden halen.
Via de tonecurves kun je hem qua belichting nog net dat tikkeltje meer geven maar ook dat is miniem.
De rechter spin had ik ietsje meer in het hoekje geduwen (is wat minder centraal) maar dat is kwestie van smaak.
Nogmaals mooi gedaan.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Ik vind dit mooi gedaan.
Mooie achtergrond en goede scherpte.
Ik zie dat je op F11 gefotografeerd hebt. Ik denk...maar dat is muggenziften...had je ietsje verder van je onderwerp afgebleven je DOF groter zou zijn en ze allebeide dezelfde scherpte zouden halen.
Via de tonecurves kun je hem qua belichting nog net dat tikkeltje meer geven maar ook dat is miniem.
De rechter spin had ik ietsje meer in het hoekje geduwen (is wat minder centraal) maar dat is kwestie van smaak.
Nogmaals mooi gedaan.
Groetjes
Marc
Bedankt voor je reactie. Ik ga je suggestie zeker eens uitproberen als ik opnieuw zo een kans krijg. Nu was het een kwestie van zo snel mogelijk reageren en die toch wel sterk bewegende beestjes voldoende scherp te krijgen al had ik zelf ook liever gezien dat ze er allebei volledig scherp op stonden.
Comment