Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door de bomen het bos niet zien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Door de bomen het bos niet zien

Last edited by kaiman; 24 januari 2012, 21:44.
    Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Re: Door de bomen het bos niet zien

Rap eens het formaat aanpassen (900 langste zijde) voor de moderators deze verwijderen.
    Groetjes

Comment

maat is aangepast
      Nikon D90/Nikkor 18-105mm/sigma 180 mm macro/manfrotto 055 xpro met 496rc2/SB900

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiman Bekijk bericht
        maat is aangepast
        Een nogal onderbelichte vertoning. Heb je het histogram van deze foto al eens bekeken?
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Het was om 10 u in de voormiddag toch niet zó donker ? Als je de schuivertje van het histogram zowel links als rechts (rechts zeker) tot tegen de 'berg' trekt, bekom je een gans andere. Waarmee ik nog niet wil zeggen dat ik het een goeie foto vind.
          Groetjes

Comment

De foto is inderdaad onderbelicht maar dit heeft de maker misschien wel zo bedoeld om een speciale sfeer te bekomen . Ik vind het niet slecht en bij mij is kaiman er in geslaagd .
            Ieder zijn meug
            Groetjes
            Luc
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Hallo

Het was in de periode dat het erg mistig was. Tuurlijk kan hij lichter maar dan is het effect wag van de foto. Het was dus al een donkere dag met weinig zicht. Hij is in de duinen gemaakt en vond het wel een mooie foto om met julli e te delen

Comment

Working...
              X