Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit zouden prachtige foto voor in het fotoalbum zijn maar helaas daar zijn ze te onscherp voor.
In de eerste zou ik links een stuk wegcroppen zodanig dat die tafelpoot verdwijnt. Het stukje tafelhoek dat overblijft stoort niet en eventueel kun je die wegclonen.µ
Spijtig maar helaas
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Wanneer je mens en dier samenbrengt, probeer dan steeds de ogen van de mens mooi scherp te hebben, een iets onscherpe poes zou zeker geen afbreuk gedaan hebben aan de foto, maar het moet soms zo snel gaan hé om het moment te "pakken"
Zeg a.u.b. eens wat je wil zeggen i.p.v. chinees te schrijven.
Mvg,
Eddy
Of ik heb verkeerdelijk begrepen en dacht dat jij met "onscherp" wou reageren op mijn comment en heeft het smiley duiveltje hier zijn werk gedaan!
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Of ik heb verkeerdelijk begrepen en dacht dat jij met "onscherp" wou reageren op mijn comment en heeft het smiley duiveltje hier zijn werk gedaan!
Robby BB
Ik reageer op de foto hier en vind die onscherp
Moest ik op uw commentaar gereageerd hebben dan had ik de quote toets wel gebruikt.
Mvg,
Eddy
Comment