Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de eerste de mooiste omdat de reflectie volledig is en omdat die golven daar mooier zijn!
Ik vind die belichting ook mooier.
Bij de 2de lijkt links een schaduw te rusten om de zwaan en op het water.
Ik vind de eerste de mooiste omdat de reflectie volledig is en omdat die golven daar mooier zijn!
Maar ik ben zelf maar een beginner hoor
hier allemaal op DIT forum hoor!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
ik persoonlijk vind ook de eerste beste, omdat zoals reeds gezecht de reflectie volledig is, maar qua kleur zijn ze alle twee zeker héél goed.
grtjes
Marleen
ik persoonlijk vind ook de eerste beste, omdat zoals reeds gezecht de reflectie volledig is, maar qua kleur zijn ze alle twee zeker héél goed.
grtjes
Marleen
Comment