Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Door de voorruit
Collapse
X
-
-
Re: Door de voorruit
Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk berichtJe had de voorruit netjes gepoetst, geen beestjes
Staat er mooi op.
GroetjesLast edited by Guest17; 22 januari 2012, 13:51.
Comment
-
Mag ik deze catalogiseren onder een zeer mooi vakantieplaatje. Dit is zeker niet negatief bedoeld. Ik zie hier de beperking die je hebt omdat je in de wagen zit.
Onder en boven zie je dat je niet het gehele gezichtsveld kunt gebruiken dan wanneer je uit de wagen zou zijn. Je moet hier als het ware een foto maken van een omgeving die omringt is door een kader gevormd door de ruit.
Bovenaan heb ik het gevoel dat ik mij moet bukken om meer van die overhangende rots te zien. Onderaanheb ik het gevoel dat deze foto vanop een verhoog is gemaakt.
Maar je hebt, zoals je zegt, niet altijd de kans om in perfekte omstandigheden te werken en dan moet je er maar het beste van maken en dat heb je dan ook met glans gedaan.
Goede scherpte en kleur
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk berichtHad je niet gezegd dat deze door de voorruit genomen werd was het me zelfs niet opgevallen.
Mooi gedaan...
Groetjes
Marc
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtProper glas is altijd een must
Robby BB
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door delucce Bekijk bericht.......Er is m.i. een lichtgroene kleurzweem waar te nemen ,zien anderen dat ook zo ?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdenk door getint glas geschoten en ja...ik zie het ook.
grt,bouk.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marleenvdd Bekijk berichtde Verdon? Corniche Sublime?
in elk geval indrukwekend goed vast gelegd
Marleen
Heb intussen wel een update geplaatst met minder groenzweem.
Groetjes en iedereen bedankt voor het kijken en het schrijven.
Comment
-
Toch altijd indrukwekkend om door die Gorges te rijden, hè, maar niet eenvoudig om op foto weer te geven.
Moet zeggen dat ik zelf meestal wel snel uitstap om foto's te maken, allez als er geen auto's achterop komen (onze ruiten zijn meestal niet zo proper als die van jou).
Wat je foto betreft, geef ik voorkeur aan de originele, de update vind ik persoonlijk minder natuurlijk overkomen.
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
Comment