Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Londen
Collapse
X
-
-
Re: Londen
Oorspronkelijk geplaatst door Moonchild Bekijk berichtAls nieuweling wil ik toch eens enkele werkjes tonen om toch eens te zien wat jullie kritiek er op is.
Alleaal getrokken met een Sony Cybershot (toenmalig toestel).
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
(links om het laden van de foto's te verkleinen)
Alvast bedankt voor de beoordeling., je hebt het verkeerde vakje geplaatst !
In imageshack na uploaden het vakje "forum code" kopieëren naar hier.Photography is an art of observation.
-
Tegenover een nieuweling,wil ik u de raad geven om geen foto's te plaatsen van verschillende onderwerpen. Het is niet verboden maar niet aan te raden omdat de meeste daar op afknappen en je dan geen comments krijgt.
Daarom ga ik mij beperken tot de eerste foto.
Dit vind ik een mooie op het vertekend perspektief van de telefooncel na.
Mischien dat je dit minder opvallend kunt maken door iets ruimer te kadreren.
Robby BBMinder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk berichtTegenover een nieuweling,wil ik u de raad geven om geen foto's te plaatsen van verschillende onderwerpen. Het is niet verboden maar niet aan te raden omdat de meeste daar op afknappen en je dan geen comments krijgt.
Daarom ga ik mij beperken tot de eerste foto.
Dit vind ik een mooie op het vertekend perspektief van de telefooncel na.
Mischien dat je dit minder opvallend kunt maken door iets ruimer te kadreren.
Robby BB
Kleef ook je foto's als je er meerdere post niet tegen elkaar, en tracht ze in het midden te plaatsen( kijkt leuker).
Maar zoals gezegd als je er meerdere plaatst, blijf bij hetzelfde onderwerp.mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
Comment