Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bleuwe brug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bleuwe brug

de bruggen aan de 3 rivieren in rumst, ben er al 2000 keer met de fiets gepasseerd, de eerste keer dat hem op foto probeer vast te leggen...

canon eos 7d
    17-55 2.8
    iso 100
    f/5.6
    1/160s
    17mm
    geen flits
    Last edited by stevwout; 21 januari 2012, 11:31.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: bleuwe brug

dat is je dan zeker gelukt!Missch had er boven nog wat meer ruimte gemogen, maar dit is maar een detail!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

weinig reacties op den deze, ik vond hem anders mooi van compo persoonlijk, je kan zo de brug overlopen in de foto ;-)

alle reacties nog steeds welkom!
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

De compo wringt , voor mij persoonlijk, een beetje.
        Mijn blik wordt onderaan links gegrepen door de brug en bovenaan rechts de foto uitgevoerd en van het water links heb ik eigenlijk niets gezien. Ik heb de foto eens horizontaal gedraaid en dat kijkt, voor mij dan, beter.
        Mvg, Marc
        Sony A77II en A550, CZ 16-80, Sony 70-300 G, Sony 35 1,8 - 50 1,8 - 85 2,8
        http://fotos.mdlfoto.be/

Comment

Ik ken die " Bleuwe " brug maar deze is normaal toch veel " Bleuwer " of niet????
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Goede compo
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Ik ken die brug niet, maar persoonlijk vind ik die mooi in beeld gebracht
              Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Ik ken die " Bleuwe " brug maar deze is normaal toch veel " Bleuwer " of niet????
                het had gevroren, dus het laagje rijm heeft het blauw wat verzacht ;-)

Comment

Working...
                X