Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

douchekop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• douchekop

Last edited by fotofie; 21 januari 2012, 14:25. Reden: foutje bij het uploaden

Re: douchekop

ik vind het een schitterende titel, de uitsnede, houding van de armen , bevalt me niet zo!
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

mij kan het wel smaken
      Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Comment

Ja, de armen eraf en het was echt een "douchekop" .
        Prachtig gevonden, als ik het goed zie ligt het scherptepunt op zijn haar op het hoofd? Ik zou het iets lager gelegd hebben!
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Een hele toffe en goeie foto imo.
          Mocht je de ogen nog wat kunnen oplichten wordt ie denk ik nog beter.
          Ann
          Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Een leuk idee, maar zou toch nog eens wat zaken uitproberen in verband met licht en cadrage ...
            Nu vind ik het licht nogal gelijkmatig. Denk dat hij een stuk sterker wordt als je de belichting van gezicht wat zou wijzigen, waardoor er volgens mij persoonlijk, meer karakter in het gezicht zou kunnen komen. Ik weet natuurlijk niet wat de lichtomstandigheden zijn en welke zaken je hier kan wijzigen in deze situatie.
            Armen vind ik nu net wat te bruusk afgesneden ... 't Is nu zo'n beetje van " ze konden er net niet meer op " ... Misschien moet je hier eens gaan voor een vierkante uitsnede ? Armen afsnijden tot juist aan de plooi van boven -en onderarm en dan bovenaan ook nog een stukje af ?
            groeten,
            deka
            There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Heb het eens even geprobeerd wat Deka voorstelt. Probeer ook eens, dan kan je zien wat het verschil is en of het je wel of niet bevalt.
              Ann
              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Bedankt allemaal voor de tips. heb de uitsnede wat aangepast, is idd.beter met een vierkante uitsnede

Comment

Working...
                X