Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gebouw A (1)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gebouw A (1)

Enkele dagen geleden scheen de zon even door een gaatje in de zware bewolking en verlichtte enkel gebouw A van de campus. Ik had geen tijd om een groothoek op mijn camera te zetten maar gelukkig was mijn 35mm juist breed genoeg om het helemaal te vatten. Ik heb er ook een zwart-wit versie bijgedaan. Zegt het jullie iets?

In ieder geval bedankt om even te komen kijken.
    Luc

Re: Gebouw A (1)

Het zit wat krap in het beeld maar de Z/W vind ik zeer goed
    Photography is an art of observation.

Comment

Luc, ik opteer hier voor de kleur : a) Omdat er geen kleurelementen inzitten die de aandacht beïnvloeden en dus op het gebouw blijven, b) Omdat je in zwart/wit meer contrast op de boom had moeten leggen zodat die loskomt uit het geheel, is nu wat plat. Je hoeft er niet mee eens te zijn, wil enkel op het verschil van werking wijzen tussen kleur en zwart/wit
      Last edited by G.R.; 15 januari 2012, 10:23.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

zoals reeds vermeld, te krap in het kader.

als buitenstaander vind ik dit een correcte foto van een doodgewoon gebouw.

vind de kleurenversie alleszins beter dan de z/w.

Dirk

Comment

Bedankt voor jullie commentaren.
          De reden waarom het gebouw wat krap in 't kader zit heb ik hierboven vermeld.
          (heb ik de kritiek zelf gevoed ?)
          Raymond, ik zal de zwart-witte nog eens bekijken met jouw gewaardeerde opmerking indachtig.
          Ik heb vandaag nog een nieuwe geplaatst, deze keer met een groothoek genomen. klik
          Luc
          Last edited by LucFT; 15 januari 2012, 10:44.

Comment

eerlijk, je "klik" vind ik veel en veel mooier
            deze is meer euh ... gewoontjes
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

dit lijkt wel het uia te zijn, klopt dat? heb ik ook nog gestudeerd, vandaar...
              ik vind de zw meer spanning hebben dan de kleurenfoto, de kleurenfoto heeft niet genoeg spannende kleuren voor mij, zw is iets contrast rijker vind ik...

in ieder geval een leuk idee van een "saai" gebouw ;-)
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Working...
              X