Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt om te kijken en je persoonlijke visie bij dit beeld te geven.
Ik heb deze foto bewust een zekere mate van " schuinte " meegegeven. Ik weet dat sommige daar niet van houden, anderen zoals ikzelf dan weer wel Artistieke vrijheid van de fotograaf ????
Als ik de foto nu nog ga rechtzetten, verlies ik behoorlijk wat ruimte aan de bovenkant en verlies ik ook die lichtgloed van de eerste paal.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Goed belicht en mooi bokeh.
Kan rechtgezet worden.
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
... Ik heb deze foto bewust een zekere mate van " schuinte " meegegeven. Ik weet dat sommige daar niet van houden, anderen zoals ikzelf dan weer wel Artistieke vrijheid van de fotograaf ????
Daarom heb ik bewust geschreven "KAN rechtgezet worden", nadat ik het zelf geprobeerd had.
Ik had wel door dat jij wellicht al een poging ondernomen had tot rechtzetten en daarom " Kan " schreef.
Wat betreft het licht van de eerste paal, drukte ik me verkeerdelijk uit. Het gaat over het licht van de eerste paal achter de man waar je enkel de lichtstreep maar de lichten zelf niet van ziet. In het rechtzetten gaat dit dan verloren en ik vond dit persoonlijk wel iets hebben.
Toch bedankt voor het " bewijzen " dat de boel recht kan staan
En het spreekwoord zegt inderdaad
Ieder zijn meug, zei de zeug en ze aten ......
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
ik ben enkele keren terug komen kijken naar dit plaatje omdat ik het nog niet goed wist.
deze doet me denken aan de film Green streets hooligans wat ik trouwens een magnifieke film vind.
dat het paatje scheef staat neem ik er met genoegen bij want het geeft het toch net dat iets extra.
de donkere vuilbaar en de trainigsjacket zijn hier ook leuk op hun plaats zeker als je dan kijkt naar de man zijn gelaatsuitdrukking die wat opgaan in het donkere van de foto.
yep deze is knap, heel knap zelfs, mooi stukje fotografie!
Prachtige opname, goede sfeer en het kanteleffect laat de persoon echt leunen waardoor knap van expressie. Eén van de betere foto's hier
helemaal mee eens
Heb een wensje
Je kunt de foto hier groter plaatsen (max 900!) en met groter bestand, zou hem zelfs graag nog veel groter willen zien...
....de donkere vuilbaar en de trainigsjacket zijn hier ook leuk op hun plaats zeker als je dan kijkt naar de man zijn gelaatsuitdrukking die wat opgaan in het donkere van de foto...
@TrsH
De man zal er blij mee zijn dat zijn dagelijkse jas afgedaan wordt als vuil trainingsjacket
Comment