Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sevilla Spanje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sevilla Spanje

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
    IVIO tjes

dat heeft te maken met vuilzakken enzo

Ja nu ook gezien, eigenwijze iPad die denkt het beter te weten .
    Moest icoontjes zijn.
    Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
      Origineel en update; beide mooi licht dat daar binnen valt op de vloer.
      Dank U,

Om een lang verhaal kort te maken:
      Mijn dochter was mee (19 j). Ze wilde perse foto's nemen met een analoog toestel. Ik heb daarvoor mijn oude Yachica FR1 van de zolder gehaald, afgestoft en een film opgestoken, 28 mm lens erop en weg waren we.
      Het toestel heb ik destijds aangekocht tijdens mijn legerdienst in Soest. Ik ben nu 50 voorbij, reken maar. ... Mijn dochter super gelukkig met zo'n COOL toestel op vakantie
      Ik heb haar dus de knepen moeten leren. Alles manueel natuurlijk. Ik heb er eerlijk gezegd evenveel plezier aan beleefd als zij. En.. ze is ermee vertrokken. De foto's waren technisch goed. De rest komt wel.
      Sinds ik die Yachica terug in mijn handen kreeg ben ik terug verkocht om volledig manueel te werken. Voordien stelde ik mijn Nikon hoofdzakelijk in op "A" (diafragma voorkeuze) Tijdens onze reis hoofdzakelijk op "M" van manueel.
      Ik heb er echt meer plezier aan beleefd. De foto's vindt ik beter. De curve is beter gevuld, en evenwichtig.
      Voila, dat was mijn verhaal dat ik hier eventjes kwijt wilde. Het is toch een lang verhaal geworden !

Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
      http://fotoalbum.godderis.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
        Dank U,

Het toestel heb ik destijds aangekocht tijdens mijn legerdienst in Soest. Ik ben nu 50 voorbij, reken maar. ...
        waar is de tijd, hé: heel goedkoop LP's, hifi kunnen kopen in de CMC (helft van de normale prijs)
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          waar is de tijd, hé: heel goedkoop LP's, hifi kunnen kopen in de CMC (helft van de normale prijs)
          Of sigarettekes en drank, ook lekker goedkoop in de cmc. Daar indertijd ook mijn eerste stereo-installatie gekocht.

Yeah, I'm an army brad...
          (trouwens in Soest nog op school gezeten)

Ann
          Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Working...
          X