Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sesamboom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sesamboom

    Eventjes ter beoordeling. Ik heb recentelijk een Canon 60D aangeschaft en oude olympus OM mount lenzen die ik liggen had (van mijn olympus OM-1) kan ik gebruiken met behulp van een adapter ring die ik van ebay heb gehaald voor 12 euro.
    Ik zou die lenzen vooral gebruiken voor video (manuele focus is daar toch normaal), en dat is over het algemeen ook mijn hoofd-gebruiksdoel voor die camera.

    Soit, vandaag tussen het studeren door (ik ben meester procrastinator ) ben ik met mijn Zuiko 50mm 1.8 de kerstboom hier op kot gaan onderzoeken.

    Alle foto's zijn genomen met die 50mm op een diafragma van 1.8 (dat zie niet in de exif)
    (en om eventuele moeite te besparen: ISO 800 en 1/40)







    Laat weten wat je vind!
    En aan de lenzenexperts: Is het de moeite om die olympus lenzen (ik heb nog een zuiko 28mm 2.8, tamron 85-210 macro, Zuiko 35-70 en een heel vage 500mm f8, die al rommel was bij aankoop) dichtbij te houden? Ik vind dat ik er wel leuke dingen mee kan doen, zeker met die 50 en die 28mm (heb geen andere snelle lenzen). Vooral naar video toe zijn ze tot nog toe heel leuk om te gebruiken.
    Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

  • #2
    Re: Sesamboom

    Als ik jou was zou ik beginnen met één foto hier te posten,dan heb je een beter overzicht.Ik vind heel het boeltje rommelig en zeker scherpte ontbreekt op de sesampopjes.Het idee is leuk maar ik had ze dichterbij genomen,weg met de overbodige boomversieringen.De laatste vind ik de beste van de drie

    Comment

    Working...
    X