Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

effen iets proberen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • effen iets proberen

    iets geprobeerd
    mvg jako
    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Re: effen iets proberen

    Het is met niet direct duidelijk met "iets proberen". Wat heb je precies geprobeerd ? Gewoon de zw/w omzetting, een HDR die naar zw/w is overgezet, of nog iets anders ?
    Wat ik wel reeds kan zeggen is dat alles nogal behoorlijk scheef staat door de perspectiefvertekening, vooral opvallend aan de deur rechts maar ook aan de andere verticale lijnen.
    Ik had graag een beetje meer uitleg .
    Groetjes

    Comment


    • #3
      Re: effen iets proberen

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Het is met niet direct duidelijk met "iets proberen". Wat heb je precies geprobeerd ? Gewoon de zw/w omzetting, een HDR die naar zw/w is overgezet, of nog iets anders ?
      Wat ik wel reeds kan zeggen is dat alles nogal behoorlijk scheef staat door de perspectiefvertekening, vooral opvallend aan de deur rechts maar ook aan de andere verticale lijnen.
      Ik had graag een beetje meer uitleg .
      Groetjes
      [
      CENTER]een HRD en z/w en ik heb ondertussen geprobeert de scheve situatie wat recht gezet
      bedankt voor de reaktie Djivan
      mvg jako
      Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

      jako

      Comment


      • #4
        Re: effen iets proberen

        Heb je gewoon de deur eraf gecropt? Want het lijkt mij nog steeds scheef te staan...

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment

        Working...
        X