Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amber Morgan says Hello.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amber Morgan says Hello.

    Nog een foto van de reportage die ik gisteren maakte in de natte ardennen.


  • #2
    Re: Amber Morgan says Hello.

    Mag ik misschien vragen waarom dat paard zijn tong uitsteekt, of te wel waarom het er
    niet helemaal of een beetje meer opstaat?

    Comment


    • #3
      Re: Amber Morgan says Hello.

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Mag ik misschien vragen waarom dat paard zijn tong uitsteekt, of te wel waarom het er
      niet helemaal of een beetje meer opstaat?
      De reden waarom hij er niet helemaal opstaat is mischien de reden waarom hij zo'n bek trekt. Ik wil niet weten wat ze achter het kader aan het doen zijn
      Paard staat mooi los van de achtergrond. Met een beetje fantasie zie ik er 3D in

      En dan nu de vraag "waarom satta hij er niet helemaal op, of beter nog waarom ontbreekt er dat klein stukje.
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Amber Morgan says Hello.

        Mij stoort dat niet, dat zijn of haar achterste er niet op staat. Ik vind de foto wel echt iets hebben, ziet er mooi uit
        Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

        Comment


        • #5
          Re: Amber Morgan says Hello.

          Er is helemaal geen reden waarom haar achterste er niet op staat... of toch wel, was zo toevallig getrokken. En eigenlijk vond ik dat wel mooi zo.

          Heb er niets aan gecropped.


          Paard steekt haar tong niet uit, maar trekt haar lip op. Gewoon effe iets zeggen.

          Comment


          • #6
            Re: Amber Morgan says Hello.

            De kleuren hier vind ik erg mooi. Ik stoor me ook niet aan de kadrage.
            Hetgeen het paard hier doet noemt men flehmen.
            Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
            Mijn foto's van paarden vind je hier

            Comment

            Working...
            X