Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

valk of uil?????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • valk of uil?????

    2 uilen bij ons in de schouwIk had graag wat gewacht om ze eens in de vlucht te nemen,maar nog steeds niet gelukt

  • #2
    Re: valk of uil?????

    het is bijna een cameleon-uil!
    Ik heb de indruk dat hij dezelfde kleuren heeft dan de stenen van de schouw ;-)
    Ik ben een echte uil-fan dus ben eigenlijk wat jaloers dat ze niet op mijn dak zitten.
    Verder vind ik de foto niet spectaculair, wel leuk dat hij lijkt te slapen.

    Comment


    • #3
      Re: valk of uil?????

      Ik denk dat hiet om een bosuil gat. Jammer dat de foto niet iets scherper is. Heeft hier duidelijk een droog plekje gevonden om te schuilen.
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: valk of uil?????

        Hier trekt de schouw veel aandacht.
        Mischien kun je een foto maken waarin deze foto met een close up is gecombineerd.
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

        Comment


        • #5
          Re: valk of uil?????

          Waar woon je ... dan kom ik even langs om een fotootje te komen trekken Ik ben jaloers Close up zou beter zijn, ik vind het leuk dat je zo'n beeld al kan vastleggen
          Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

          Comment


          • #6
            Re: valk of uil?????

            Steeds welkom Lunais te Gierle.Wij wonen heel dicht bij een natuurgebied,onze tuin grenst aan het bos en het koppeltje is reeds een aantal jaren woonachtig bij ons.Ik weet dat de scherpte niet goed is en ook zegt de foto niet zo veel omdat hij hoog op het dak zit en met tegenlicht moeilijk dichterbij te halen is.Vandaar dat den deze nog iets was in mijn ogen althans en ik wil nog op de loer gaan liggen om hem of haar in de vlucht te nemen maar dan moet het weer beteren.Maar allen bedankt voor de reacties

            Comment


            • #7
              Re: valk of uil?????

              Kijk...ben even jaloers als de rest hier dat deze "uiltjes" bij jou wonen...
              Ik wens je zeker toe dat je ze eens kunt "knippen" in betere omstandigheden.

              Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

              Comment

              Working...
              X