Re: The greatest gift is not found under the tree, but in the heart
Compo vind ik niet intressant, maar de combinatie foto titel vind ik des te meer intressant.
Ik heb de indruk dat het licht vanuit het binnenste van de kerstboom komt.
Als je het licht beschouwd als een geschenk in deze donkere tijden, komt dit geschenk inderdaad "From the heart of this tree"
Robby BB
Last edited by robbydorine; 2 januari 2012, 12:24.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
jammer van die tas rechtsonder, maar echt een heel mooi beeld!
Inderdaad, bijsnijden was geen optie, dus heb ik de hoekjes zo donker mogelijk proberen te maken. Hij is dus al minder prominent aanwezig, maar verstoort nog steeds de compo.
Re: The greatest gift is not found under the tree, but in the heart
Ik vind de weergaven boom en licht erg mooi, sfeervol. Ja, de warmte lijkt inderdaad vanuit de boom te komen.
Tip misschien een hartje met Valintin vind je een hoop hartjes , (kussenvorm, of beter nog hartvormige lamp of iets dergelijks, eronder geplaatsen) Die tas zou ik ook wegwerken.
Ik vind de weergaven boom en licht erg mooi, sfeervol. Ja, de warmte lijkt inderdaad vanuit de boom te komen.
Tip misschien een hartje met Valintin vind je een hoop hartjes , (kussenvorm, of beter nog hartvormige lamp of iets dergelijks, eronder geplaatsen) Die tas zou ik ook wegwerken.
Heb ik geprobeerd, maar als ik de tas selecteer en vervang door de meest voorkomende textuur krijg ik dennennaalden.
Heb eens in de rapte iets geprobeerd.Mischien is dit een oplossing
Als ik hem moet verwijderen geef dan een seintje
Robby BB
Zoiets in die aard kreeg ik ook, maar ik wist niet goed wat ik ervan moest vinden. Ik vond een zwarte tas persoonlijk minder opvallen dan kerstballen en dennennaalden. Ik weet natuurlijk niet wat anderen hun mening is.
Comment