Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Je eerste is wat dynamischer door het verschil in belichting en het donkere stuk stoort me niet direct, maar rechtsboven is de belichting wel net iets te sterk. Voor mij persoonlijk zou ik kiezen voor iets tussen de beiden in.
Ann
Ik heb een zwart-wit-filter ingesteld, maar ben vergeten dat ik erna nog een kleurenfilter bovenop heb geplaatst. Foutje van de firma!
En nu ik de foto een daggetje later nog eens bekijk, sluit ik me aan bij Ann. De eerste is overbelicht en te tweede is te sereen, want de titel is ten slotte "ravages of time" (NL: tand des tijds).
Ik stond niet in in 90 graden t.o.v. de klok. Het was op een familiefeesje en ze waren voor de klok pakjes aan het uitpakken, dus dan heb ik de foto getrokken uit een kleinere hoek.
Ik stond niet in in 90 graden t.o.v. de klok. Het was op een familiefeesje en ze waren voor de klok pakjes aan het uitpakken, dus dan heb ik de foto getrokken uit een kleinere hoek.
Je zou ook kunnen zeggen dat door de tand des tijd, de tijd achteruit begint te lopen.
Robby BB
Last edited by robbydorine; 6 januari 2012, 23:11.
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Je initiële foto's laat je best ook staan (updates mag je altijd bijvoegen, ook al kom je dan aan meer dan 3 foto's). Als je nadien een deel van de foto's weghaalt, dan snappen anderen bepaalde comments ook niet meer.
Ann
Je initiële foto's laat je best ook staan (updates mag je altijd bijvoegen, ook al kom je dan aan meer dan 3 foto's). Als je nadien een deel van de foto's weghaalt, dan snappen anderen bepaalde comments ook niet meer.
Ann
Ah, okido! De andere versies heb ik ondertussen niet meer, maar dan weet ik het voor de toekomst.
Comment