Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Stijn Streuvels 1871-1969+, Belgisch schrijver, van ondermeer "De Vlaschaard", waardoor mijn voorkeur gaat naar zw-w. Mischien dat een beetje sepia de sfeer van deze tijdsperiode, vehoogt. Onderaan croppen, totdat de waterplas weg is, versterkt , voor mij, de foto.
Ergens croppen tussen de molen en de elec.paal vind ik ook wel en mooie uitsnede.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Volgens mij is Streuvels het best bediend met de zwart wit versie, sluit iets beter aan bij
zijn zwaarwichtige aard.
“Het is altijd de eeuwige, voorgehouden waarheid, die niemand ontgaan kan: dat men in
het zelfde vel blijft steken waarmee men geboren is... dat men niet buiten de dingen kan
die u omgeven, tenzij in de droom.” (Stijn Streuvels)
Comment