Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Brugse torens
Collapse
X
-
Brugse torens
Labels: Geen
-
-
Re: Brugse torens
Wel veel op de foto, 6 torens, een groot wit huis, een spot en veel daken. Ik zou croppen net boven de spot daat het wit huis te prominent in beeld komt.
Voor een echte skyline denk ik dat je in een boom op de molenheuvel zal moeten kruipenEOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
-
Vind de belichting en de scherpte van de foto heel mooi...
Om nu van een skyline te spreken...denk ik, heb je inderdaad wat meer nodig.
Zou het er zeker niet beter afbrengen...
Zelfs doudeke geeft zijn visie over Brugge en skyline
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
merci
Brugge heeft geen skyline, dat weet ik ook wel hoor, dat was eerder bedoelt als... euh, grapje kun je 't niet noemen, maar allé...
heb een crop op aanraden van Cubadinges toegepast; en dat is idd beter
op die molenheuvel staat geen boom hoor: de molenwieken zouden niet kunnen draaien (post ik nog wel een foto van)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht...
__
doe mij maar de eerste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Grappig dat we een gelijkaardige foto postten gisteren... Die van jou had ik niet gezien in de beginnershoek.
De commentaren zijn idd een beetje gelijklopend. Ik vond het "live" zicht nochtans prachtig... . Ik moet Doudeke bijtreden in zijn commentaar wat de skyline van Brugge betreft: misschien niet fotogeniek genoeg. Jammer!
Los daarvan vind ik je foto wel geslaagd: goed scherp. Ik ga ook voor de eerste foto. De kraan zou ik wel wegdoen. Dit verstoort een beetje het beeld.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
ik zou iets minder croppen zodat de linkse witte schoorsteen nog een beetje omringd is met dakpannen. Nu staat ie daar in de middel of nowhere.
mvg,EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtvind juist van niet hoor.
__
doe mij maar de eerste.
grt,bouk.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
merci
Mijn eerste gedacht was om die kraan weg te clonen,
maar ik vond hem zo mooi tussen die oude torens passen
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEn een wereld van verschil als je er de blauwzweem uithaalt..... zie maar eens naar die 'witte' gevels van de gebouwen.
Groetjeszo zie je maar dat het altijd beter is wanneer er nog eens iemand anders de foto's bekijkt. Ik weet het, normaal moet je je eigen foto's kunnen beoordelen zoals je die van een ander bekritiseerd, maar das gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Comment
-
-
Ivm de blauwzweem: heeft dit niet eerder te maken met het moment waarop je de foto gemaakt hebt? Ik vermoed aan het begin van het blauwe uurtje. Dan zien de witte gevels er ook wat lichtblauw uit en dit zou ik zo laten.
Bij mijn foto van Brugge is het wit ook niet wit, maar lichtblauw omdat hij in het blauwe uurtje genomen is. Ik heb dit bewust zo gelaten omdat dat ook zo was in werkelijkheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtIvm de blauwzweem: heeft dit niet eerder te maken met het moment waarop je de foto gemaakt hebt? Ik vermoed aan het begin van het blauwe uurtje. Dan zien de witte gevels er ook wat lichtblauw uit en dit zou ik zo laten.
Bij mijn foto van Brugge is het wit ook niet wit, maar lichtblauw omdat hij in het blauwe uurtje genomen is. Ik heb dit bewust zo gelaten omdat dat ook zo was in werkelijkheid..
Groetjes
Comment
Comment