Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Aan de rand van de bril en aan de letter uvex (ik veronderstel dat die wit horen te zijn) te zien, zit er nogal wat blauwzweem in de foto. Meen het ook waar te nemen in het gezichtje. Die zou ik er toch uithalen.
PS Aan de uitdrukking te zien, waarschijnlijk reeds een paar keer tegen de grond gegaan ?
Groetjes
Aan de rand van de bril en aan de letter uvex (ik veronderstel dat die wit horen te zijn) te zien, zit er nogal wat blauwzweem in de foto. Meen het ook waar te nemen in het gezichtje. Die zou ik er toch uithalen.
PS Aan de uitdrukking te zien, waarschijnlijk reeds een paar keer tegen de grond gegaan ?
Groetjes
Bedankt voor deze tip. Ga hier na het weekend direct mee aan de slag wanneer ik weer thuis ben.
Inderdaad is dat ook in het gezichtje te zien, ze was royaal ingesmeerd met een beschermende zalf.
Overigens vond ze daarna de helm toch wel interessant en wilde hem zelfs in bed ophouden
Voor iedereen in ieder geval een hele fijne jaarwisseling toegewenst.
ben beetje laat met m'n reactie.
Misschien vindt zij het niet leuk...maar ik vind hem heerlijk door de gezichtsuitdrukking en bijgevolg heel leuk.
Beetje jammer van de lichtstrepen door haar gezichtje...maar blijf hem goed vinden.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment