Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lonely Christmas
Collapse
X
-
-
Comment
-
Re: Lonely Christmas
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVan een verlichtte gevel gesproken...... Mooi sfeerbeeld.
Ofwel is er een knik in de gevel (na derde raam van rechts) ofwel is er lensvertekening.... maar daar durf ik hier niks meer over schrijven.
GroetjesPhotography is an art of observation.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtVan een verlichtte gevel gesproken...... Mooi sfeerbeeld.
Ofwel is er een knik in de gevel (na derde raam van rechts) ofwel is er lensvertekening.... maar daar durf ik hier niks meer over schrijven.
Groetjes
IK had waarschijnlijk ook eerst het gevoel dat de foto nog leuker zou zijn mochten de twee paaltjes even hoog en het dak overal evenveel in beeld komen, maar het gebouw vertoont een knik na het 3de raam rechts, dus onmogelijk om vanuit dit standpunt een perfecte rechthoek te laten zien.EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II
www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht.... maar daar durf ik hier niks meer over schrijven....
Pixxel,
ik wens je vooral een goede gezondheid en veeeeeel fotoplezier.
Mooi sfeerbeeld deze gevel.
Groetjes
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cubatobahamas Bekijk berichtKnap sfeerbeeld.
IK had waarschijnlijk ook eerst het gevoel dat de foto nog leuker zou zijn mochten de twee paaltjes even hoog en het dak overal evenveel in beeld komen, maar het gebouw vertoont een knik na het 3de raam rechts, dus onmogelijk om vanuit dit standpunt een perfecte rechthoek te laten zien.
Groetjes
Comment
-
-
Dat is pas een deftige verlichte gevel...
Ik wens je ook heel veel fotoplezier in 2012, veel plezier, geluk, vriendschap, ...
AnnSony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm
Comment
Comment