Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IJsputbrug

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IJsputbrug

Ik zou eens proberen om meer voor de brug te staan, zo krijg je meer diepte in foto samen met de sfeerlichten zou prachtig effect geven denk ik.

Grt,
    Facebook Silencior Landscapes
    500px

Comment

ik vind hem echt knap gedaan!

Comment

Zeer spookachtig mooi
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi
          voetgangersbrug tussen het Kanaaleiland en het Minnewaterpark te Brugge

Deze morgen 2 uur foto's genomen in Brugge. Ik was nog geen 2 minuten thuis en het begon te regenen
          Net op tijd dus! Wel ik vind je foto zeer geslaagd. De kleuren en de sfeer vind ik top. Was die foto een ingeving van het moment?
          Mvg Steven

Comment

merci allemaal

"lensflare door lens van mindere kwaliteit": tja, 't is een kitlens, hé op alle foto's van de linkerzijde genomen staat die flare erop hoor

"ingeving van 't moment": ik was op weg naar de molens in Brugge, toen ik daar ongeveer langs reed.

raar: ik heb een 18tal foto's genomen daar, maar geen enkele met de brug er echt volledig op

'k heb toch een ander fotootje bijgevoegd
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

2de vind ik top!

Mvg,
              Facebook Silencior Landscapes
              500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                merci allemaal

"lensflare door lens van mindere kwaliteit": tja, 't is een kitlens, hé op alle foto's van de linkerzijde genomen staat die flare erop hoor
                Michel, je hebt toch geen (bescherm)filter op je objectief want dat kan ook flare veroorzaken. Voor nachtfotografie raadt men aan om de filters te verwijderen.
                Mvg,
                Eddy
                Smaken verschillen

Comment

merci!

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                  Michel, je hebt toch geen (bescherm)filter op je objectief want dat kan ook flare veroorzaken. Voor nachtfotografie raadt men aan om de filters te verwijderen.
                  Mvg,
                  Eddy
                  neen, ik had er eentje op m'n 50 mm 1.8 staan, maar toen we ergens binnenhuis urbex-HDR foto's maakten, viel die flare heel erg op (ene van een goedkoop merk dat ik bij m'n lens gekregen had, nu ligt ie te liggen in m'n fototas
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Twee heel mooie avondfoto's.
                    Het feit dat de brug er op de eerste niet helemaal opstaat is slechts een klein minpuntje en stoort me ook niet echt.
                    Ann
                    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Ik vind de beide foto's en trouwens heel mooi en sfeervol.
                      Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

Comment

NoenkelMi

dat van die minderwaardige lens maak je zo zwaar als je zelf wil.
                        Kijk maar naar mijn handtekening....
                        Ik ben voorlopig dik tevreden met de lenzen die ik heb...Enne, ben er ook van overtuigd dat een valkje met 400mm niet zal kunnen tippen aan een valk genomen op 700mm.
                        Ben daar ook niet jaloers over.
                        Weet je nog, gaat over prioriteiten. Een mooie jonge dame of een duvelke

Groetjes
                        Marc
                        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
                        X