Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hey mensen, gaat hier over mijn werkgever!!
Alles wat uit de schouwen komt is waterdamp.
Alles recht, mooi scherp , maar de achtergrond lucht is grauw,mooie kleuren ook.
Door de minimale vignetering heb je de lucht wat gebroken, ik vermoed dat je zelf de lucht ook grauw vond, mooi gedaan
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Hey mensen, gaat hier over mijn werkgever!!
Alles wat uit de schouwen komt is waterdamp.
Alles recht, mooi scherp , maar de achtergrond lucht is grauw,mooie kleuren ook.
Door de minimale vignetering heb je de lucht wat gebroken, ik vermoed dat je zelf de lucht ook grauw vond, mooi gedaan
Die waterdamp kan dan toch een rare geur hebben hoor Bruno .
Maar zonder industrie, geen werk hé.
Groetjes
Mensen niet om een polemiek te starten hier maar, ik kan jullie geruststellen, 99.9% is waterdamp.
Trouwens alle uitstoot wordt doorgegeven aan de overheid.
Wat uit een schouw komt mag en ( is normaal beveiligd ) kan niets zijn dat niet mag.
Zie je de grote toren ( die lijkt op doel ? ), wel dat is een koeltoren, daar komt niets anders in dan water en dat wordt gekoeld. De damp die eruit komt is dus ongekoeld water. Waarom dezelfde vorm als "Doel", wel dit noemt men hyperboloïde zie ook Wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Koeltoren
EN nu ga ik loonsopslag vragen
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Mensen niet om een polemiek te starten hier maar, ik kan jullie geruststellen, 99.9% is waterdamp.
Trouwens alle uitstoot wordt doorgegeven aan de overheid.
Wat in die 0,01% zit is 't probleem, waarom hebben ze dan nabranders die dag en nacht aanstaan?
Maar back to topic, mooie foto, de grijze lucht geeft nog meer drama.
Mvg,
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Comment