Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou de blauwe tinten wat verlichten, nu is de deur in Z/W vrij donker.
mvg,
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Voor mij ook de kleurenversie Sien. Om de lensvertekening minder of niet meer te laten opvallen kun je eventueel dat stukje raam rechts wegsnijden. En als je een échte klop klop wil dan nog die moderne bel wegclonen, want nu is het nog een beetje ring ring .
Groetjes
Voor mij ook de kleurenversie Sien. Om de lensvertekening minder of niet meer te laten opvallen kun je eventueel dat stukje raam rechts wegsnijden. En als je een échte klop klop wil dan nog die moderne bel wegclonen, want nu is het nog een beetje ring ring .
Groetjes
ring ring weggedaan(wist zelfs niet dat ik dat kon ) bedankt!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
ring ring weggedaan(wist zelfs niet dat ik dat kon ) bedankt!
huisnummer mocht dan ook weg
mvg,
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Voor mij de tweede. Er mag idd wat meer contrast in voor mij. Dat is persoonlijke smaak.
Keep up the shooting.
Groetjes,
Sidney.
Nikon D300 + Nikkor 10-24/24-70/70-200mm f2.8 + 50mm f1.8 + Manfrotto 055XPROB 804RC2 Sigma 150mm F2.8 EX DG Macro APO HSM Nikon-D AF [ What I cannot create, I do not understand [R.P. Feynman] ]
Comment