Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keffertje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Keffertje

Tja, dat is Sofie. Maar Sofie en ik zijn denk ik geen beste maatjes. Ze heeft het vaak op mijn schoenen gemund. Moet maar mijn voeten opheffen en hap... ze heeft beet. Dat maakt het lopen natuurlijk erg moeilijk. Gelukkig zijn mijn schoenen daartegen opgewassen. Maar ik vrees altijd voor mijn kuiten. Ik vrees dat ze dat minder zijn. Dus hou ik me erg koest als ze er is. Neen, neen het is niet mijn hondje.

1. Zeg wat ben jij van plan ?

Coolpix AW 100
    FL: 13.9 mm
    BT : 1/25
    F : 4.4
    Iso : 800

2. Wat is dat nou voor een ding ?

coolpix AW 100
    FL : 13.9 mm
    F: 4.4
    BT : 1/15
    Iso : 800

3. Je kunt me toch niet vangen !

Coolpix AW 100
    Fl : 13.9 mm
    BT : 1/15
    F : 4.4
    iso : 800

4. update foto 2 omdat deze uitgekozen werd

Last edited by Loeky; 28 december 2011, 20:20. Reden: achtergrond veranderen

Re: Keffertje

2 is een leuke
    beetje jammer van de achtergrond,
    kon je haar niet verplaatsen?
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Denk dat de keffer dan voor de camera was gegaan NoenkelMi

Comment

Op 1/15e of 1/25e sec kan je geen scherpe foto's maken uit de hand. De achtergrond (motief van vestje van eigenares) stoort ook wel.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

kon je haar niet verplaatsen?
          Oei NoekelMi, ik durf zelfs niet al te dichtbij te komen, ik vertrouw dat hondje voor geen zier, ze is erg onbetrouwbaar, weet je. Zonder enige reden begint ze te grommen, zelfs dat schoenen happen als je je voet opheft, al is het om te stappen. En als ze op de schoot zit van deze dame kan niemand haar benaderen. Zelfs de eigenlijke bazin niet. Maar deze lieve oudere dame, vroeg me om er een foto van te maken en dat kon ik haar niet weigeren, die dame is immers een schat van een vrouw.

Eerlijk gezegd, als dat hondje op de grond zit, ben ik niet veilig. Op de schoot van deze lieve dame, dan ben ik gerust.

Denk dat de keffer dan voor de camera was gegaan
          Of had ze me levend gevild. Geintje hoor. Maar normaal gezien ben ik helemaal niet bang voor honden. Deze vertrouw ik niet.
          Last edited by Loeky; 28 december 2011, 11:04.

Comment

Tweede vind ik ook de mooiste
            Beestje staat er mooi op
            Grt Rosie
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Bedankt aan allen. Omdat foto nr 2 door de meesten als beste aangeduid werd heb ik er mijn best aan gedaan om de achtergrond te veranderen.

Ziehier Sofie in een nieuw decor. De arme vriendelijke dame werd verwijderd en de keffer met slecht karakter, kreegt een ereplaats

@ Johan de man : ik heb de foto niet echt uit vrije hand getrokken, mijn ellebogen rusten op de tafel aan de andere kant van de hond. Dus deden ze dienst denk ik als statief.

Comment

update is niet slecht gedaan!
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

bedankt NoekelMi

Comment

Update is een mooie geworden. Lijkt me niet makkelijk met al dat haar.
                    Jammer dat het zo'n bijtertje is. Op foto ziet het anders wel een schatje uit.
                    Ann
                    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Jammer dat het zo'n bijtertje is. Op foto ziet het anders wel een schatje uit
                      Ja, op de foto inderdaad dankzij de fotograaf Heb uren gezeten om de keffer er behoorlijk en op zijn vriendelijkst erop te plaatsen.

Een wonder dat ie me nog niet bedankt heeft met haar scherpte tandjes. .

Nu iets positief zeggen : 't is tenslotte Kerstmis. Ze kan heel affectief lief zijn, maar.... je weet in haar compagnie, hangt het zwaard van Damocles boven ieders hoofd. Alleen de vriendelijke oude dame ontsnapt aan haar aanvallen. Soms denk ik dat ze gewoonweg jaloers is als iemand anders ook de aandacht van de oude dame krijgt.

Verlichtende omstandigheden krijgt ze wel : Soms vind ik haar zielig, laatst sprong ze op mijn schoot, dat was even schrikken en hield mijn adem wel effe in (niet te lang he ). Misschien een hoopvolle teken ?

Comment

Working...
                      X