Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerstboom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kerstboom

Deze week heb ik mijn eerste spiegelreflex aangekocht. Ik ben er dan ook meteen mee aan de slag gegaan maar het is nog steeds moeilijk om de juiste sluitertijd en diafragma te bepalen.
    Alle commentaar is dan ook meer dan welkom!

f/5
    1/30 sec
    https://www.facebook.com/JPictures.Photography

Re: Kerstboom

Jammer dat je hier nog geen reactie op gekregen hebt, want je foto is zeker wel een mooie binnenkomer.
    Zo'n lichtomstandigheden zijn niet het meest eenvoudige, dus daarvoor verdient deze foto zeker al een pluim. Ook de dof en de compositie vind ik wel leuk.

Nog veel plezier gewenst met je toestel en prettige eindejaarsfeesten.

Ann
    Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Zeker een mooie binnenkomer.

Je hebt je witbalans op bewolkt staan, gelukkig geeft het wel een mooie kleurtemperatuur aan je foto.

Een site waar ik wel eens naar grijp is digitale fototips, als beginner heb ik daar wel al wat opgestoken.

En waar ik ook geen spijt van heb is de avondschool digitale fotografie die ik nu volg.

Veel plezier met je nieuwe fototoestel.
      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Heel mooi als eerste foto, verder kan ik enkel mijn voorganger beamen, avondschool fotografie leert je echt wel de basis die je nodig hebt om verder te geraken en te experimenteren
        Geniet van het leven, want dood zijn we altijd en leven doen we maar even...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigor Bekijk bericht
          Heel mooi als eerste foto, verder kan ik enkel mijn voorganger beamen, avondschool fotografie leert je echt wel de basis die je nodig hebt om verder te geraken en te experimenteren
          ik volg hier ook! DOEN!
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Dank u voor de positieve reacties.
            Het is enorm leuk om alles te ontdekken en een cursus fotografie ga ik zeker in overweging nemen.
            https://www.facebook.com/JPictures.Photography

Comment

Working...
            X