Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
toch wel een mooi beeld maar misschien ni scherp op de juiste plaats.Moeielijk is het wel om een uil zo in de vlucht te nemen .Bij ons zit er een koppel in de schouw en ik doe ook pogingen,dus die van jouw vind ik zeker wel geslaagd ,amai nog ni
toch wel een mooi beeld maar misschien ni scherp op de juiste plaats.Moeielijk is het wel om een uil zo in de vlucht te nemen .Bij ons zit er een koppel in de schouw en ik doe ook pogingen,dus die van jouw vind ik zeker wel geslaagd ,amai nog ni
Dit uiltje is liever een valkje...
Ik dacht bij macro en dierenfotografie dat de scherpte moet liggen op de ogen. Zal dat verkeerd op hebben.
Sorry Raymond, mijn fout. Was er van overtuigd dat de exif in de foto zat...blijkt niet zo te zijn.
1/800sec - f10 -iso400 - 400mm.
Kan zeker mooier kijk maar in showcase. Op een afstand van 44,40 meter met deze 400 mm lens kan hij mi niet mooier.
Zal waarschijnlijk te veel gecropt hebben.
Pixxel en bouk bedankt.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Ik vind het al ongelooflijk om zo'n beeld te kunnen vastleggen, dus ik vind hem
Nog een vraagje ... ligt jouw camera dan steeds klaar, want dieren is een moeilijke klus
Groetjes,
Nadia
Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).
als we al vogetjes gaan spotten en we zijn met de auto dan ligt de rijstzak op het dashboard van de auto en de camera op de schoot van m'n Anaisje.
En vooral...het toestel is op voorhand ingesteld en met de juiste lens op zodanig dat je niet meer aan de knopjes moet beginnen draaien als je het vogeltje ziet want dan ben je rijkelijk te laat.
Bedankt voor je reactie.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment