Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goed gezien en goede opname Sien Je lens heeft een vertekening, tonvorming noemt men dat, alleen te corrigeren via een programma. Spijtig van je lens want kwalitatief goeie lenzen hebben daar minder last van.
EOS 5D Mark III | 50 mm f/1.4 USM | Fisheye 8 - 16 mm f/4 L USM | 16-35 mm f/2.8 L II USM | 24-70 mm f/2.8 L USM | 70-200 mm f/2.8 L USM | 500 mm f/4 IS L USM II | 580 EX II www.vanvelsen.biz en http://bernardvanvelsen.wordpress.com
Uiteindelijk komt er prachtige foto uit de bus Sien Weet nu niet of jij daarmee akkoord gaat ?
Ja hoor! Bedankt allen voor de goede tips!
Toch ben ik elke keer verrast van de reacties en de verschillende visies. Dit is trouwens de eerste keer dat ik hoor dat ik een vertekening in de lens heb. Terwijl ik daarnet bezig was met een poging van lenscorrectie heb ik het ook gwaagd een zw/wt omzetting toe te passen. Met grote twijfel. Door al deze verschillende visies en verschillende smaken.
Maar uiteindelijk resulteren deze verschillende inzichten , tips en opmerkingen tot een smaakvol resultaat!
ik heb hier op het forum al veel mogen bijleren en hoop dat te blijven kunnen!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment