Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit is wel je derde topic op eenzelfde dag (leeuwen, leeuw en sylvester).
Je gaat ons toch niet vertellen dat je dat zelf niet weet.
De forumregels zijn er voor iedereen en vooral ook om de boel een beetje overzichtelijk te houden. Als iedereen zomaar constant post, dan krijgen de anderen ook nog weinig kans om hun foto's beoordeeld te zien.
Je post ook herhaaldelijk hetzelfde soort foto's waar je dan telkens dezelfde opmerkingen op krijgt. Ga liever met de opmerking aan de slag en wees wat kieskeuriger in wat je post. Anders heeft het ook geen zin dat je tips krijgt van de anderen hier op het forum.
[Mod-LesC]Het klopt dat dit je DERDE bijdrage is. Omdat we intussen al op zaterdag zitten, laat ik je twee vorige topics open, maar deze blijft dicht tot morgen zondag. Dat dient dan ook meteen voor je bijdrage van morgen. Pas maandag mag je in Beginnershoek een nieuwe topic starten.[/Mod]
[Mod-LesC]Goed dat er iemand is die me verwittigt om deze topic opnieuw te openen. Ik had het in mijn vorige post moeten vermelden: zo ik 's anderendaags de topic niet spontaan open, gelieve me via PB te contacteren, en ik open zo vlug ik kan. Enfin, nu kan deze topic eindelijk aan z'n reis beginnen.[/Mod]
Comment