Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opera van Parijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opera van Parijs

    eens een ander standpunt !


    f/9 - 1/400 - ISO200 - 18mm

    en ZW
    __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________________________ _____________________________________________

    Updates ( nog iets proberen te redden )



    Last edited by Bruno D.G.; 13 december 2011, 17:06.
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Opera van Parijs

    Je hebt dit heel goed geprobeerd Bruno maar je moet beter opletten van wat je in je kader zal brengen. Het uiterste rechts hoort niet bij het ritme van je gebouw. Waarschijnlijk je laten verleiden door de vlaggen (in 't midden). Mijn mening over wat ik zie.
    In zwart/wit heb je uitgebrande vlakken.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Opera van Parijs

      Bedankt GR, wou even buiten het hokje denken.
      Even nog iets proberen te redden.
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Opera van Parijs

        Heeft wel iets als je rechts nog wat cropt tot de kolom eruit ziet zoals links, symetrie
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Opera van Parijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
          Heeft wel iets als je rechts nog wat cropt tot de kolom eruit ziet zoals links, symetrie
          Jep Bruno, dit lijkt me de beste oplossing, het mag wat vierkant ogen hoor. De zwart/wit zou ik laten vallen.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Opera van Parijs

            Ik heb ook al ondervonden dat het ondankbare foto's zijn, zo recht naar boven.
            Je krijgt daar moeilijk diepte in en ook geen ingang, het is te vlak.
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

            Comment

            Working...
            X