Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hooi Plaatwerker, maximum pixxels aan hoogtezijde. Daar kan ik toch weinig veranderen, of toch ? ...
G.R., met alle respect voor de van jou bekende zorgvuldigheid maar de voor persoonlijk
genoegen gedownloade versie van het origineel mat slechts 561x 720 pixels (inclusief de inraming).
Mooi uitzicht maar wat donker links en rechts in de bomen en struiken. Was misschien ook de bedoeling ?
Dank je pixxel, inderdaad je kan dit als donker interpreteren. Ik hou namelijk van contrast zeker bij zwart/wit afhankelijk evenwel van het beeld, dus niet altijd. De foto die je ziet is mijn keuze met alle respect voor andere visies.
Ondertussen een andere geplaatst groter en zonder kader. Ik geloof dat het nu al minder "postkaart" zal lijken ? Plaatwerker, ik was verkeerd met de pixxels, sorry en dank voor het compliment !
Comment