Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie straatfotografie en tevens wat sluikreclame, mooie kleuren voor mij, persoonlijk zou ik er een vierkante van maken links juist voor die electriciteitskabel snijden het gebouw oogt dan ietsje netter maar u kiest natuurlijk
Renée
Spijtig dat hun geldbakje er niet opstaat, wat toch een belangrijk onderdzeel is van de straatmuziekanten.
In je gecropte versie staat de linkse muziekant voor mij veel te dicht bij het kader.
Crop tot de helft van de bakstene muur en je hebt een rustiger compo wat mij betreft.
Rechts mag er ook nog een stukje af tot je bijna een vierkante foto hebt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Ik begrijp het niet zo goed. De eerste foto is de scherpste, terwijl er bij de derde foto staat verscherpt.
Ok een damartje is goed tegen de kou, maar ik merk niet dat de muzikanten kou hebben.
Vergeef me mijn onwentendheid. Straatfotografie is niet mijn ding.
Persoonlijk had ik met de tekst "ik voel me goed" en de achtergrond van de vitrine (stoeltje en foto daarop) iets gedaan
Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.
Ik merk weinig verschil tussen de tweede en de derde op gebied van scherpte.
Best doe je de verkleining of uitsnede vanuit het origineel. Nu vermoed ik dat je deze uit je eerste hebt gehaald, en dat weer vergroot hebt met een fractie meer verscherping
Mijn handtekening kan een hele hoop cijfers en getallen bevatten, Maar het belangrijkste is dat ik weet hoe het te gebruiken en dat het bijna 16 Kilogram weegt.
Comment