Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik weet nu niet hoe de situatie langs de linkerkant was maar dan had ik gekozen voor de oude brug links in plaats van de moderne rechts.
Goed dat je gekozen hebt voor de achterkant van de ND en niet de voorkant die al 100000......gefotografeerd is.
Mooie kleuren en goed contrast
Goed sfeertje, ook al is het weer niet goed
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Is hier sprake van een zorgvuldige en smaakvolle HDR ?
Los van bovenstaande vraag: mooie compositie van zo'n stadsgezicht met iets
nadrukkelijker kleuren dan ik standaard zou hebben verwacht.
Neen plaatwerker, geen HDR, ik zou niet weten hoe ik eraan moet starten, enkel "fase 4", enkel borden weggeshopt en verscherpt.
>>>vond het zelf ook wat HDR achtig weet niet goed hoe het komt?
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Neen plaatwerker, geen HDR, ik zou niet weten hoe ik eraan moet starten, enkel "fase 4", enkel borden weggeshopt en verscherpt.
>>>vond het zelf ook wat HDR achtig weet niet goed hoe het komt?
Wellicht komt dat door onze gewenning aan foto's waarbij die drempelwaardenmethode niet wordt toegepast.
Ik weet nu niet hoe de situatie langs de linkerkant was maar dan had ik gekozen voor de oude brug links in plaats van de moderne rechts.
Goed dat je gekozen hebt voor de achterkant van de ND en niet de voorkant die al 100000......gefotografeerd is.
Mooie kleuren en goed contrast
Goed sfeertje, ook al is het weer niet goed
Robby BB
Robby.........................niet echt bij stilgestaan, ik wou dat gebouw er rechts bij op
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment