Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zit hier nu juist te denken, zou ik dat nog eens over doen maar dan met een druppeltje te laten invallen dat je mooi die ringen ziet van het wijwater, dan ben ik misschien wel die reflectie kwijt zeker?
Ik zit hier nu juist te denken, zou ik dat nog eens over doen maar dan met een druppeltje te laten invallen dat je mooi die ringen ziet van het wijwater, dan ben ik misschien wel die reflectie kwijt zeker?
Grts S.
Als ik van jou was ... doen. Meestal is het resultaat anders dan je verwacht
Groetjes,
Nadia
Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).
Eerst goed saven, en de nieuwe een andere naam geven!
Grts S.
Je kunt een burst nemen dan - of hoe heet dat als je de camera instelt op een heleboel
foto's na elkaar zo lang je de ontspanknop ingedrukt blijft houden. Je krijgt dan foto's van
rimpelingen die steeds verder uitsterven. Reflectie zal er altijd in zitten maar wel anders.
Neem dan wel het wateroppervlak wat lager in het kader, dat zal een aangenamer beeld
opleveren, mijns inziens.
Comment