Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De foto kan een flinke verticale perspectiefcorrectie verdragen om de gebouwen in de
achtergrond weer eens wat rechter te trekken. Mooi belicht overigens.
De foto kan een flinke verticale perspectiefcorrectie verdragen om de gebouwen in de
achtergrond weer eens wat rechter te trekken. Mooi belicht overigens.
Totaal niet mee akkoord, behalve met het licht natuurlijk
Ik vind dat deze perspectiefvertekening de foto niet stoort en daarom doe ik bewust geen correctie. Een perspectiefcorrectie kan alleen maar mijn foto en de sfeer benadelen.
Zo zie je maar dat meningen en smaken verschillen.
Bedankt voor je reactie.
Mvg,
Eddy
Ben daar eerder dit jaar geweest en het is een feit de architectuur van dit station vraagt gewoon om vanuit zoveel mogelijk hoeken vastgelegd te worden. Jammer dat het witte beton niet zo geschikt is voor onze contreien hier, begint al serieus vuil te worden.
Maar dat is in deze foto niet te zien.
Vind dit een knappe opname waarbij blijkbaar de gulden middenweg genomen werd om de belichting onder de koepel en daarbuiten in evenwicht te houden.
Mooi!
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment