Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Jammer van de gedeeltelijke overbelichting want die doet hier toch wel schade.
Wat uitsnede betreft zou ik boven tot vlak boven het raam wegsnijden, rechts tot net naast
de lichtschakelaar en onder tot ietsje onder de poten van het kamerscherm. Dan ben je af
van alles dat niets bijdraagt aan de idee. En het hoofd komt dan op een sterk 1/3 punt.
Qua kleur mag je van mij kiezen voor geheel zwart/wit of een niet te warm sepia.
Een heel mooi en spannend beeld waar ik helemaal niets zou aan veranderen,het is erg mooi zo,moest ik iets willen veranderen dan zou het de sticker op de paravan zijn die ik zou overwegen om weg te halen,deze heeft een andere sfeer dan je foto,vandaar dus.Grtjes Francine
Plaatwerker,Pixxel,noenkelMi,Brombeer,t.Billy,doud eke,bouk,FrancineVersluys
Allen bedankt voor het kijken en jullie persoonlijke visie op dit beeld.
@Plaatwerker,
De voorgestelde " uitsnede " doet voor mij persoonlijk afbreuk aan de diepte en het geheel van deze foto. Ik verlies hier een stuk van de schaduw op de muur en ook een stukje van het " kijken" op afstand naar dit tafereel.
@Pixxel
Voorgrond zou ik kunnen oplichten, maar dan gaat er wat van het geheimzinnige verloren en de aandacht moet toch gaan naar het scherm en de persoon erachter. Oplichten zou mij inziens dit effect wat teniet doen.
@Francine,
Gelijk heb je wat betreft dat bordje dat erbij hangt. Paste inderdaad niet echt in de sfeer van die dag en dat moment. Zal eens mijn "shopkunsten" uithalen om het bordje eraf te halen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment