Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeer mooi gedaan, zo'n heldere ogen
Dat is het voordeel van jong zijn he', als je na even weggeweest te zijn, terug komt
zie je er nog stralender uit dan vroeger
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Iedereen tot nog toe van harte bedankt voor de reacties.
Het verwondert mij een beetje dat er niemand gestruikeld is over de lichtstreep die over haar linker schouder tussen het haar door valt. (Heb een verkeerde versie geplaatst )
Ben inderdaad al een tijdje zoekende om dergelijke foto's net dat beetje meer te proberen geven.
Daarbij is het voor mij zeker niet de bedoeling om er een plastic meisje van te maken en schuif je inderdaad makkelijk uit in overdrijving.
Wat betreft de gladde huid zie je de originele er bij staan zoals hij het fototoestel komt. Kun je bij deze zelf beoordelen. Ze heeft wel degelijk een perzik-huidje.
De kleuren op het origineel waren te gelig door het gebruikte licht.
Wat die contactlenzen betreft...dit zou best wel eens kunnen kloppen want er is op sommige van haar foto's een lichte oogafwijking te zien. Maar heb daar niet met haar over gesproken.
@ Rosie: begrijp je en dat was inderdaad de bedoeling.
Nogmaals dank aan de schrijvers en de kijkers.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Iedereen tot nog toe van harte bedankt voor de reacties.
Het verwondert mij een beetje dat er niemand gestruikeld is over de lichtstreep die over haar linker schouder tussen het haar door valt.
Wat betreft de gladde huid zie je de originele er bij staan zoals hij het fototoestel komt. Kun je bij deze zelf beoordelen. Ze heeft wel degelijk een perzik-huidje.
De kleuren op het origineel waren te gelig door het gebruikte licht.
Die lichtstreep was mij ook niet direct opgevallen, dus storend is ze niet.
Ze heeft inderdaad een perzikhuidje, amaai. Goed dat je er de originele foto bijplaatst.
Ik zou er enkele puistjes bijtekenen !
Je kleuraanpassing is goed gedaan.
Een schoontje
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment