Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn kat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn kat

    Hallo iedereen,

    Ik ben sinds kort begonnen met fotografie en zou graag jullie mening hebben over volgende foto.
    Ook opbouwende kritiek en handige tips zijn altijd welkom.


    Groeten,

    Elunite

  • #2
    Re: Mijn kat

    Ik ben zelf nog nog maar een beginner. Maar ik wil wel mijn mening geven
    Spijtig van de onderste rand van de foto en ik zou volgende keer meer zijn hele snoetje trekken en dan volledig scherp stellen op je kat.
    Groetjes,
    Nadia
    Het leven heeft veel moois te bieden, men moet het alleen nog zien en dan perfect kunnen vastleggen (beginner Canon).

    Comment


    • #3
      Re: Mijn kat

      Ik vind dit wel een leuke uitsnede,al mis ik het neusje wel een beetje,het is altijd handig je exif ( diafragma en sluitertijd lens en brandpunt) mee te posten, zo kan men gerichtere uitleg geven.Is dit een vergrootte uitsnede uit een ander beeld? Je hebt heel veel ruis zichtbaar en je scherpte is niet dat,Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

      Comment


      • #4
        Re: Mijn kat

        Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Ik vind dit wel een leuke uitsnede,al mis ik het neusje wel een beetje,het is altijd handig je exif ( diafragma en sluitertijd lens en brandpunt) mee te posten, zo kan men gerichtere uitleg geven.Is dit een vergrootte uitsnede uit een ander beeld? Je hebt heel veel ruis zichtbaar en je scherpte is niet dat,Grtjes Francine
        Hallo Francine,

        Diafragma: f/6.5
        Sluitertijd lens: 1/3 sec
        Brandpunt lens: 200 mm

        Het is de originele foto. De onderkant is de zetel waar de kat op lag te slapen.
        De ruis had ik op de originele foto ook al, wel minder maar deze is versterkt met het verkleinen en het zwart-wit maken van de foto.

        Groeten,

        Evy