Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hartelijk bedankt! ik apprecieer dit enorm. In mei overleed onze katin (19jr) en ergisteren onze Carotte hij werd 15jr. Ze maken toch deel uit van het gezin, nietwaar!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Mooie foto van een zeer mooie poes
en het is toch altijd erg een beestje te verliezen, want inderdaad ze zijn een deel uit je gezin, en dat verlies dat voel je
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
hartelijk bedankt! ik apprecieer dit enorm. In mei overleed onze katin (19jr) en ergisteren onze Carotte hij werd 15jr. Ze maken toch deel uit van het gezin, nietwaar!
Absoluut, als je een huisdier zolang hebt denk je dat ze eeuwig bij je blijven tot ineens de tijd toch sneller is.
Ook van mij sterkte toegewenst in deze droeve dagen.
Pablo staat er mooi op, al had ik dezelfde bedenking dat zijn oorharen net de rand van de foto raken. Ik vind het ook een mooie belichting!
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Mooie foto van een zeer mooie poes
en het is toch altijd erg een beestje te verliezen, want inderdaad ze zijn een deel uit je gezin, en dat verlies dat voel je
Grt Rosie
Comment