Groeten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Laatste reiger uit reeks!
Collapse
X
-
-
Re: Laatste reiger uit reeks!
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtMooi, scherp mooie DOF, hij is zo scherp dat het onecht lijkt te worden ?
Ik begrijp het licht op de reiger niet.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtOok mijn idee, precies een tekening op een BG
Ik begrijp het licht op de reiger niet.
Mvg,
Eddy
precies alsof de reiger geflitst isLast edited by Martijn1980; 30 november 2011, 23:11.een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtprecies alsof de reiger gelitst is
Comment
-
-
Vogels laten opschrikken is het laatste wat ik zou doen !
Wachten en nog eens wachten, dat is de truck!
Groeten
Comment
-
Laatst gewijzigd door frokkel; Vandaag om 06:27 Reden: Nu kan men kiezen !
_________
tweede.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frokkel Bekijk berichtVogels laten opschrikken is het laatste wat ik zou doen !
Wachten en nog eens wachten, dat is de truck!
Groeten
Comment
-
-
Wel even vermelden dat ik nooit een flits gebruik om vogels te fotograferen! Er was toen wel prima zonlicht!
Groeten
Comment
-
Te verscherpt en opgelicht, dat is het vermoedelijke probleem bij de reiger in de eerste foto die als bevroren in het beeld hangt. De uo-date is veel natuurgetrouwer, hier zweeft de reiger door het beeld, levendig en normaal belicht - heel mooiKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment