Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Martijn...
Ik weet niet welk krachtvoer jij gebruikt maar dat kind groeit als kool
Als je dit zou opvatten als een portret dan wordt er geposeerd en in dat geval krijgen we een beetje te veel oogwit.
Ik heb voor mezelf wat contrast toegevoegd aan de foto en ik vind dat hij er stukken beter op wordt...nu vind ik hem een beetje grijzig.
Maar al bij al toch plezierig om deze jongedame zo vooruit te zien gaan Daar ga je nog je handen vol aan hebben
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Je "kleine" meid staat daar mooi te wezen. Mocht het iets meer scherpte hebben zou ik het een hele mooie kunnen vinden. De pose en haar blik zijn geweldig
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment