Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The art of war and sunsets

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• The art of war and sunsets

Newbie zijnde even testen of het lukt om een foto op het forum te plaatsen... Deze foto werd genomen in Pingyao, een ommuurd stadje gesitueerd in de Chinese provincie Shaanxi. In de uitkijktoren zijn fragmenten gegraveerd uit Xunzi's "Art of War".
    Tips zijn altijd welkom!

Re: The art of war and sunsets

Ziet er mij heel mooi uit,het enigste wat ik minder vind zijn die vlekken in je lucht,waarschijnlijk is dit ruis versterkt door je nabewerking,ik zou een ruisreductie doen, een beetje gaussiaans vervagen( alleen de hemel) in PS kan ook veel oplossen Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

denk dat je Sony het een beetje moeilijk heeft met deze omstandigheden.
      lucht als geschreven erg vlekkerig.
      misschien had een hoger (in getal) diafragma nog wat geholpen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zijn zo van die opnames waar je keuzes moet maken...ofwel richt je de camera wat meer naar beneden en zit je met een overbelichte lucht dat het niet mooi meer is...ofwel, zit je camera iets te hoog en gaat hij proberen de lucht goed te belichten. Met als resultaat dat je een nogal donker onderwerp krijgt.
        Je spreekt hier in je titel van sunset...volgens het klokje van je camera was het rond 14.41uur (als het juist ingesteld stond).
        Vrees een beetje dat bouk het bij het rechte eind heeft. Zelfs met zwaardere toestellen zou je hier al moeten blenden of HDR-en om de grote contrasten wat te temperen.

Groetjes
        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Working...
        X